Ministria e Turizmit dhe Mjedisit shpall thirrjen për përfitimin e mbështetjes financiare të projekteve në fushën e turizmit, të paraqitura nga persona fizikë dhe juridikë, vendas apo të huaj, privatë ose publikë, të cilët kanë në objekt të veprimtarisë së tyre turizmin, në funksion të realizimit të misionit strategjik:
“Shqipëria, një destinacion mikpritës, tërheqës dhe autentik, për zhvillim të qëndrueshëm të potencialeve ekonomike, natyrore dhe sociale të vendit”
Thirrja synon promovimin e destinacioneve, produkteve dhe diversifikimin e ofertës turistike, nëpërmjet zhvillimit të turizmit malor, natyror dhe kulturor, turizmit kulinar, enoturizmit, turizmit nostalgjik, turizmit të aventurës etj.
Thirrja do të qëndrojë e hapur nga data 24 janar deri më datën 23 shkurt, të vitit 2022. Projektet duhet të realizohen brenda vitit buxhetor, gjatë periudhës 24 mars deri më 01 dhjetor 2022.
Prioritetet e Thirrjes për mbështetje financiare të Projekteve në Turizëm, janë:
1. Promovimi i destinacioneve, zhvillimi i produkteve turistike dhe brandimi i territorit;
2. Digjitalizimi dhe inovacioni
PRIORITETI-1
Promovimi i destinacioneve turistike e vlerave të veçanta, zhvillimi i produkteve dhe atraksioneve turistike të turizmit malor, rural, shtigjeve, agroturizmit, enoturizmit, aventurës, monumenteve të natyrës dhe përmirësimin e cilësisë së shërbimit në industrinë e mikpritjes.
*Tipologjia e aktiviteteve që synojnë arritjen e Prioritetit 1, renditen si më poshtë, por janë vetëm shembuj të cilat nuk kufizojnë tematika të tjera objekt i këtij prioriteti:
a) Promovimi i destinacioneve turistike, marketimi apo brandimi i territorit, nëpërmjet guidave turistike, websiteve, mediave sociale, videove promocionale, veprimtarive me karakter aventuror dhe kulturor, materialeve karakteristike/tradicionale të zonave etj.
b) Promovimi i produktit turistik sipas karakteristikave të destinacioneve turistike, duke përfshirë komunitetet lokale, krijimin e shtigjeve malore, të çiklizmit dhe jo vetëm, krijimin e tureve/paketave demostruese të procesit të realizimit të produkteve tradicionale, si dhe/apo përfshirjen në proces të turistit, etj
c) Promovimi i produkteve turistike tematike që lidhen me produkte të tilla si: oferta e itinerare/rrugë turistike, kulturore, duke u fokusuar në aktivitete sportive dhe/ose sinergjinë e zonave natyrore/trashëgimisë kulturore ose industriale.
d) Promovimi i peizazheve natyrore për qëllime turistike, nëpërmjet identifikimit dhe zhvillimit të vendeve panoramike, fenomeneve të veçanta natyrore, burime të veçanta natyrore, aktiviteteve në natyrë etj.
e) Promovimi i kulinarisë si atraksion turistik, në funksion të turizmit kulinar.
f) Promovimi i “Verës shqiptare” në funksion të enoturizmit, duke organizuar evente/netë degustimi për promovimin e verërave shqiptare;
g) Promovimi i “Specieve endemike” të florës dhe faunës shqiptare në funksion të promovimit të turizmit.
h) Promovimi i “Turizmi i Kujtesës”, identifikimi dhe rijetëzimi për të kthyer në atraksione turistike, objekte apo veprimtari që i përkasin një periudhe historike si: punishte, tunele, bunkerë etj;
i) Promovimi i produkteve turistike të aksesueshme për turistët me nevoja të veçanta duke i përfshirë në aktivitete të natyrës dhe trashëgimisë kulturore.
j) Projekte të turizmit që respektojnë mjedisin si:
k) Turizmi rinor, i cili synon përfshirjen e të rinjve në krijimin e eksperiencave të udhëtimit, turizmit, vullnetarizmit, si dhe aktivitete që promovojnë turizmin.
l) Aktivitete të përshtatura veçanërisht për fëmijët në plazhe, mbi rregullat dhe kujdesin lidhur me notin dhe sigurinë e larjes në det.
m) Edukimin profesional të burimeve njerëzore të subjekteve që zhvillojnë veprimtari në fushën e turizmit me qëllim rritjen e cilësisë dhe përmirësimin e shërbimit, nëpërmjet trajnimeve, etj.
n) Mbështetja e strukturave provizore promovuese “Infopoint” gjatë sezonit turistik.
PRIORITETI- 2
DIGJITALIZIMI DHE INOVACIONI
Përmes këtij prioriteti do të mbështeten projekte të cilat nëpërmjet teknologjisë digjitale dhe metodave innovative zhvillojnë komponentë të turizmit si: produktet turistike, atraksionet turistike, infrastrukturën turistike, shërbimin turistik dhe subjektet që zhvillojnë veprimtari turistike.
*Tipologjia e aktiviteteve që synojnë arritjen e Prioritetit 2, renditen si më poshtë, por janë vetëm shembuj të cilat nuk kufizojnë tematika të tjera objekt i këtij prioriteti:
a) Hartëzimi dhe digjitalizimi i burimeve/produkteve turistike;
b) Identifikimi i vendndodhjeve dhe krijimi i itinerareve, hartëzimi/digjitalizimi i tyre për:
c) Aplikacione/platforma online që ofrojnë informacion mbi destinacione dhe atraksione turistike dhe krijojnë rrugë komunikimi për një target grup të caktuar;
d) Platformë online të bashkëpunimit për udhërrëfyesit turistikë, në funksion të përmirësimit të cilësisë së shërbimit.
Njoftim mbi Thirrjen për mbështetje financiare të Projekteve në Turizëm