Vendndodhja gjeografike e Shqipërisë formon karakteristikat e ekonomisë së saj të turizmit. Klima lokale dhe terreni favorizojnë zhvillimin e një industrie turistike gjatë gjithë vitit.
Në vitet e fundit, turizmi është bërë një nga sektorët më të rëndësishëm e në rritje në rritje të ekonomisë shqiptare dhe është konsideruar nga qeveria si një nga motorët kryesorë të rritjes kombëtare. Shqipëria po rekomandohet gjithnjë e më shumë si një destinacion turistik nga operatorë turistikë të ndryshëm dhe udhëzuesit ndërkombëtarë të udhëtimit.
Këshilli Botëror i Udhëtimit dhe Turizmit (www.wttc.org), llogarit që kontributi i drejtpërdrejtë i turizmit në PBB në vitin 2016 ishte 127.7 miliardë lekë ose 8.4% e PBB-së. Kontributi total vlerësohet në 393 miliardë lekë ose 26% të PBB-së.
Sektori i turizmit ka gjeneruar zhvillim ekonomik, punësim dhe mundësi të vetëpunësimit. Në terma të gjenerimit të punësimit, turizmi llogariti 7.7% të punësimit të përgjithshëm kombëtar në 2016 me 85.500 vende pune. Në mënyrë indirekte, turizmi përbën 23.9% të punësimit në vitin 2016 me 267.000 vende pune.
Numri i përgjithshëm i vizitorëve të huaj ka shënuar një rritje të konsiderueshme në vitet e fundit, me një rritje prej 80% në vitin 2016 krahasuar me vitin 2011 (gjithsej 4.58 milion vizitorë në 2016 nga 2.53 milion vizitorë në 2011). Në 2016, u regjistrua një rritje prej 16% e turistëve të huaj që vizituan Shqipërinë krahasuar me vitin 2015. Të ardhurat e turizmit në vitin 2016 arritën 1.528 miliardë euro, me 13% rritje krahasuar me vitin 2015. Investimet e udhëtimeve dhe turizmit në vitin 2016 ishin 28.9 miliardë lekë, e investimit total.
Vendi ka mbështetur zhvillimin e turizmit në trashëgiminë e saj natyrore dhe kulturore: vendet e UNESCO-s, ushqimet tradicionale, plazhet e bukura, plazhet, ekosistemet e pasura etj. Megjithatë, rajonet e ndryshme në vend duhet të punojnë më tej me karakteristikat unike të tyre që të bëhen një destinacion i artikuluar në mënyrë inteligjente, në një mënyrë që nxit produktivitetin dhe efikasitetin e bazuar në inovacion, duke ruajtur mjedisin e tij lokal.
Turizmi gjithashtu është bërë më i larmishëm gjatë disa viteve të fundit dhe tani shihet se përbëhet nga tre fusha kryesore të produktit: